onsdag/torsdag

Igår var jag inte till stallet en endaste gång..

Orkade inte.

Sket i att mocka och att ge han mat.
Han fick ju i förrgår....


Nää, riktigt så var det inte.
Carina hade fullt ansvar för Hell igår, hon red, mockade och utfodrade..

Jag var på akupunktur, städade, gjorde 3 veckors sallad (lyckades hyvla av mig halva pekfingers nageln, med komentaren av min son -är inte du kock du??) och gjorde taccos..

Hejja mig..

Oscars ben kom tillbaka igår (lilla elrullen) och ingen kunde se gladare ut än Oscar. Han sken upp och veckans butterhet var som bortblåst.
Naturligtvis så pajade den stora elrullens laddare så fredagens friluftsdag blir nog på hemma fronten för Oscarius.  om inte dom lyckas komma och laga den idag.

Men än har inga mirakel skett på Sundsbrovägen, så jag antar att det kommer inte att hända idag heller.

Jo, morgonens prommis blev 9.48 km. På drygt en timme. 

Hejja mig..

Nu inväntas bonusbarn under förmiddagen, sen blir det ridning mot kvällen..

PoK

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad du är duktig!! Men...var FÅR du all energi ifrån?

2009-09-24 @ 09:22:11
Postat av: Anneli

Skönt att han fick tillbaka en hel rulle =) Skamligt att dom inte kan laga saker snabbare dock.

2009-09-24 @ 09:31:56
URL: http://nathalinickie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0