Mycke har hänt

men så  lite tid att skriva...

Förra helgen var det fullt upp. Hade mina tre bonusar på övernattning (lördag-söndag) och inget kunde ha gått smidigare än det. Dom somnade kl 20 och sov till kl 08.00.
Men det kräver  en del passning och på söndags kväll när dom åkt hem somnade även jag mycket tidigt....

Veckan som gått har bestått i att bråka om Oscars ass problem i skolan. Jag blir så arg... å bli arg är tröttsamt så vi tar det en annan gång.. förbannade jävla idioter, dom som bestämmer alltså..
Sparka gärna på dom som redan ligger....

Jag har även best tid för akupunktur av axel jäkeln som har satt igång att bråka igen, samt läkar tid för remiss till ortoped för mera kortison sprutor..

Klipptid är bokad både för Oscar och mig, har ser ut som om han har pälsmössan på och mitt är okammningsbart. Skulle vilja göra något "crazy" men det slutar nog med " ta det som behövs" iaf. *feeeeg* Vi får se vad Ingela, min absoluta klippguru tycker.

Hästen går så bra nu efter Håkan Lundell behandlingen, han är super fin i båda varven och känns som en helt ny häst. Testade hoppa ett litet hinder på lördags em och det gick jättebra. Ett litet kommunikationsproblem gjorde dock att jag damp i backen, men det gick bra och jag slog mig inget. Upp igen och - Gör om - gör rätt ba..

Tyvärr så upptäckte jag efteråt att ena bakskon satt på halvfjong, så den var det bara ( inte bara, krävdes en hel del arbete) att ta bort. så nu blir det till att ringa hovis på mån och hoppas att han kan komma till v. Annars blir det en oplanerad vila för herrn..

nu är det frulle och sen ska jag på SORF och kolla på dressyr (gääääääsp) tävlingar..

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0