gymnastiska övningar och åldern

Behandlingen verkar ha gjort susen på hästen.
Kändes mjuk och fin, å vänster galoppen kom utan en massa bråk.

Nu skulle jag behöva en behandling av ryggen åsså, så jag blir mjuk och fin.

Tror att det var vissa gymnastiska (inget snusk) övningar i fredags ( det är säkert) utan att gå in på detaljer (pinsamt, men inget snuskigt över det) som gjorde att svanken vart väl stretchad å sen kom värken.... Inte så där på engång, utan lite smygande.......

Vi var på Albertina och käkade senare på fredagkväll och när jag skulle resa mig från stolen där så trodde jag ryggen skulle gå av.

Börjar man bli gammal, är detta ett tecken??

Hem och värmde vetekudden och la den på onda stället, sen spikmatta.
Vaknade på lördag morgon, ngt bättre men magnetbältet fick åka på, efter en ny spikmatte stund...

Är idagsläget bättre men inte bra....

Det är bara att acceptera

Jag är tjugosexton - å inte fjorton i kroppen......
suck

hatar krämpor.
men det känns bättre när man fått gnällt lite.

ännu ett ålderstecken va??

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0