Mockning = skitgöra eller inte??

När man har egen häst så får man snällt mocka varje dag åt det lilla djuret. (+ en massa annat)
Å vissa hästar har den egenskapen att dom bajsar i ett hörn.  ALLT i ETT hörn.

Jag har haft en sån häst.
Det tog ca 2 min att mocka å det var hemskt smidigt.
Samt att man behövde inte ha dåligt samvete om man var sjuk eller på nå annat vis inte kunde sköta om sin häst en dag eller två. Tyvärr är han borta nu...

Bella har en sån häst.
Blixt är mycke på alla andra vis, men att sköta sin box är han bäst på.
Så här ser hans omockade box ut:




så här ser "min" box ut:


boxen from hell made by Hell.

Det är .... det går inte att beskriva såååå skitigt i denna box.
Spelar ingen roll hur länge han står i den så är det alltid lika skitigt. *suck*
skulle vilja rigga upp en kamera för att se vad han gör under en natt..
Kanske alla tre hästarna är i hans box å har rave party, eller har jag på nå vis förtjänat denna skitgris.

Jaja, kommer att ha beach -10 snyggaste överarmar av allt mockande iaf..

PoK


Kommentarer
Postat av: Marie

haha, ja det är olika på hästarna.

Söderala badet är inte handikappanpassat om man inte själv kan gå ner i vattnet i trappan. Du får ta dig en sväng dit och titta.

Kram

2009-10-08 @ 19:56:33
URL: http://minmi.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hehe ser ut som "min" box, vet hur j*vligt det är.

2009-10-08 @ 21:03:56
URL: http://nathalinickie.blogg.se/
Postat av: LottaO

Du kan ju komma och kolla i Orleys box någon gång när han är hemma.............

2009-10-19 @ 08:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0