BonusBarn

Idag kom mina bonusar på besök för några timmar. Det var ett tag sen, men det var - Hej Malla! å så gick dom in till "lek" skåpet. Nema problema liksom.

Vi gjorde en utflykt till Trönö före lunch. Chrills var där och jobbade och jag hade lovat att vi skulle åka och kolla på traktorn när dom kom nästa gång, så det var bara att hålla vad man lovat..... Rasmus och Simon fick komma upp i hytten och åka lite. Så dom log med HELA ansiktet. Amanda ville inte, eller vågade inte, eller så tyckte hon inte att det var så märkvärdigt... :0)

När dom åkt hem åkte jag och mockade och gjorde ordning i stallet. Bella var där och Carro kom en sväng och snackade lite gojja... Vi var även upp till Ringnäs med en sadel jag lånat av Jessica för att kolla om den skulle passa min sportkossa, men med tanke på vila nu i minst 2 v så var det bara att lämna tillbaka....

Ringde min ortoped idag och fick en ny spruttid, 10 nov. suck. Har så ont i axeln nu så jag är grinfärdig. Antar att det är en liten orsak till min trötthet nu. Jag skulle kunna sova dygnet runt och har ingen lust till nått. Allt går liksom på rutin och görs av ren vana...
Bläääää.

nu ska jag gå och spika och sova...

PoK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0