.... å så var dom två

som är hemma.
Oscar har haft huvudvärk både måndagen och tisdagen så jag har fått hämta honom fr skolan, så idag fick han vackert vara hemma.
Ska erkänna att jag tvivlade på sanningshalten i huvudvärken, men när hot om varken tv, spelande eller nånting kul får göras när man är hemma, å ungen väljer att vara hemma dååå känns det som det är nå galet. Egentligen så hoppas jag att det är en förkylning å inte ryggen som gör det. (han har skolios) Men jag vill inta ha han i samma skick som Macke är, eftersom han inte orkar hosta ordentligt. Bläääää för flunsa.

Igår (innan jag fick hämta barn) så var jag på CFL och pratade inför en grupp elever som går och läser habilitering och rehabilitering. dom var bara 8 st så det var helt ok, annars har jag nog inte gjort det. Dom hade jätte mycket frågor om min erfarenhet om hab och om mina personliga värderingar och hur jag tycker det är att vara beroende av dom för att få Oscars vardag att fundera.  
Pratade över en timme och tiden gick jätte fort. Absolut någonting jag skulle kunna göra igen..

Hästen då............ Han ska få uppsöka vet på måndag. Jag hoppas jag bara är nojjig och han behöver vila. Han var på viset i lördags på träningen( inte hela tiden) men symptomen återkommer och jag kan inte bli arg på honom, han kan ju ha ont. Eller så är han bara jäkligt envis och lat. MEN vi kollar upp på måndag, visar det sig att det är det senare, då......... =0)

Nu ska ja ta hand om mina barn.
PoK

Kommentarer
Postat av: Anneli

Stackars Oscar =( (givetvis Macke åxå)



Håller mina tummar för att det ska gå bra med hästapållen på måndag.

2009-10-21 @ 22:08:15
URL: http://nathalinickie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0