fredags stök.



Vaknade 04.45 i morse och kunde omöjligt somna om. Tankarna var fyllda av kemiska
formler och beräkningar efter 1 veckas kemiplugg med Marcus. Provet ska han ha första timmen idag och jag hoppas att han tar det lugnt och tänker efter för han kunde det som rinnande vatten igår kväll. 


Efter dom kemiska formlerna igår så skulle jag ge mig in på ngt som jag inte gjort på så där........18 - 19 år..
Jag skulle göra en smörgstårta. Hade fått recept av C, som är "den som gör dom godaste smörgåstårtorna i hela världen" så jag kände viss press. Men jag blanda ihop, smaka av och kleta på.. Upptäcker då att fyllningen är liite lös. Men det var så dags då... Bara kleta på och hoppas på det bästa. Smaken var det då inget fel på.. Men Macke skulle göra en gräddtårta också, som "backup" sa han.... hmpf...

Idag består planerna av:

Göra stall. Lika bra att få det avklarat först, men jag inväntar lite mera dagsljus....

Städa. Hunden släpper päls som arktis släpper is.. Å ska det komma främmande hit ikväll så vill jag att dom ska kunna komma in, fika och åka hem sen utan att se ut som dom var rullad i tjära och hundhår...

Taxisevice. Macke ska på simhallen med div dykutrustning för utlåning till ngt gymnasieprogr.
Hämta M i Ljusne, förbi Sandarne hämta grejer å sen till Hällåsen. Sen tillbaka till Ljusne för att klara av veckans bad med Oscarius.
Sen hem och försöka göra någon typ av mat, dekorera väldigt platt smörgåstårta, serva Oscarius bakning av negerbollar, och jag antar hämta Macke igen...

Här emellan nånstans så antar jag att jag måste åka och handla div ingredienser som fattas, skaffa present till födelsedagsbarnet (varför gör man det samma dag) och luncha hästar...


en helt vanlig fredag alltså.....
...nästan.. =0)

PoK

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det där låter värren än mitt stressiga liv =S Hur hinner du?

2009-11-20 @ 10:44:29
URL: http://nathalinickie.blogg.se/
Postat av: Carina

Verkar inte som att du har problem med sysselsättning iaf ;) Hälsa Macke o gratta!!! O ang smörgåstårtan... Den blir bra den. Jag tror på dig !

2009-11-20 @ 11:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0