Äntligen fredag.,

Veckan har gått i ett rasande tempo och jag har liksom inte riktigt hängt med känns det som.
På måndagen hade vi snickare här som skulle hjälpa oss med varmgaraget. Chrille var ledig, svärfar kom...
Mina barn kom efter skolan fast det är pappa vecka och bonusbarnen kom på besök. Hade inga problem att somna den kvällen. (som jag iof aldrig har)

Tisdagen var ngt lugnare. Var till Bollnäs och fick spruta i axeln, AJ.  Lastade av en släpvagn ved och supportade mams på ridningen, hon är sååå duktig.

Onsdagen var pissdagen nr 1. Blä. Skit ont i axeln efter sprutan och återbesök med Hell på kliniken. Som väntat så var han fortf halt, om än mindre men en ny behandling och sjukhage i 3 v till, sen ett nytt återbesök.
Hämtade Oscar på kvällen för han skulle sova hos mig och när lugnet äntligen lagt sig gjorde jag mig en kopp te och myste ner mig i fotöljen och skulle kolla på Greys. Vaknar med ett ryck av att varm te rinner på min mage, benen och på filten, fotöljen. Jag har lyckats somna med en varm kopp te i näven. Programmet hann inte ens starta. Marsch in i duschen och stup i säng.

Torsdag: skjutsa Oscar till skolan, slänga ut hästar, handla, luncha med Chrills, auktion på stugan - fick den inte, hämta Oscar, ner til gävle för rullstols utprovning, hem med Oscar till pappan, stall och linda ben, hem och ZZZZZZ
Nu är det fredag förmiddag. Dagens planer är: stall, skutsa Macke på dykning, handla mat för helgen, få hem Oscar efter skolan för rullstols byte....
Känns  som jag har missat nå.... Men det antar jag kommer att visa sig. Nu är det frulle först....
PoK


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men hallå! Lasta av VED och spruta AXEL är inte förenligt, nu är det du som tar det lugnt! Basta!!!

2009-11-13 @ 12:54:01
Postat av: Marie

Hur gick det med skoltitten?? Såg det bra ut?? Blev han mer sugen eller??

Kram

2009-11-17 @ 08:51:08
URL: http://minmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0