Skoning, lagning och akupunktur.

Varför får man allting på samma dag. Imorse hade jag skoning av Hell överst på agendan. Lite droger och vips så satt det 4 nya skor på nyverkade fötter. Härlisch!!

Samtidigt så kom vår elrulle reparatör från Sundsvall och skulle kolla in den stendöda permon. Chrille fick åka hem och bistå honom, medans jag kollade så Hell fick rätt sko på rätt fot..... Som tur var så slapp han ta med sig den, det var en huvudbrytare som hamnat ur läge som gjorde att den inte fungerade....Liiite pinsamt att det var en sån simpel grej, men ingen frågade om den var som den skulle å jag pratade med två olika reparatörer. Så lite får dom skylla sig själva.  Oscar är iaf glad att få tilbaka sin permo och slippa den manuella rullen.

När Hell piggat på sig så bar det av hem , ut med häst och hem och på akupunktur. Där tvärsomnade jag, Skönt. tyckte att dom 20 minuterna gick alldeles för fort. Sen var det handling, matlagning och nu ska jag hjälpa Marcus med engelskaglosor, han har prov nästa vecka och behöver nån som nöter lite med honom.

Hej hej !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0