Pass på G.

Idag har pojkarna och jag vart till Bollnäs och fixat pass. Det verkar vara bra att ha om vi ska komma längre än til arlanda där i början på juni :P. Var rätt smidigt nu, man knäppte kort där och om en vecka kan jag hämta dom. Klart och betalt!!
Så nu kan jag stryka den punkten från listan..


Måndags eftermiddan tillbringades i Storvik, där vi fick hästarna genomgången av Håkan Lundell. www.hakanlundell.se
Men eftersom man har en pärla till häst, så hittade han inga låsningar och vi fick åka hem med en klapp på axeln och rådet, fortsätt i samma takt. Jättefin häst!!. Känns helt underbart skönt. Har haft funderingar på munnen eftersom han är så tuggig på bettet, men han kollade och sa att det inte fanns några konstigheter där, han har antagligen inte kopplat riktigt än, det här med bettet, så det var bara att fortsätta nöta.............. Naturligtvis om det inte blir bättre så tänker jag kolla upp han mer noggrant, men för nu så känns det här bra.

Kan verkligen rekommendera att ta en tur till H.L. Han vet vad han gör och har glimten i ögat. Värt varenda öre. Dessvärre så kan det vara svårare att få tid.....

Nu ska jag slänga ungar i bubblet, återkommer senare. HejSvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0