Ont i kroppen.

Nu förstår jag varför jag plötsligt fick ont i huvet och kroppen igår kväll. I morse vaknade jag med igentäppt näsa och en hals som killar och sticker. Har ingen feber (än) men känner mig inget pigg. Ska på akupunktur  på fm, men det är allt jag tänker göra idag. Har ingen lust att ta ut mig och bli liggande till veckan, no way!!  Någon ridning blir det iaf inte eftersom den lilla grisen  återigen har en tappsko. *suck*  .Vet och hovis kommer näst nästa vecka till J, så nu blir det vila för Hell...

Ngt glädjande i denna trista blogg är att det ser ut att bli varmt (+ 7) i början på nästa vecka. LÖÖÖÖÖVLIIIIIII!!!! Ge mig vår, NU!!
Pok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0