löshopning

Av Hells prestation på löshoppningen  fanns inget mer att önska......än mindre spändhet, mer "go" och mindre vägringar... Med andra ord, det gick inget lysande. Var vår sämsta hittills., MEN jag "gnällde" på honom i fredags åxå på ridningen , att han inte var alls så samarbetsvillig som han brukar och vart till o med lite sur på mig på slutet. Så nånting är det, antagligen så växer han. Känns som den mest logiska förklaringen, så nu blir det till att ta det lugnt och se om jag har gissat rätt.

Han ska få nya pjucks på tisdag iaf,  lite fylla och nya skor. Härlisch!!
Tänk om en annan kunde på göra lika, fyll mig och ge mig nya skor. Lämpligt. för jag har lite skoångest. Köper skor när jag absolut är i behov, har inte många extra som ligger och skräpar.... Men jackor, alla jackor kan vara bra att ha. Svårt att motstå en snygg jacka..... Men i slutändan så brukar dom bli stalljackor iaf.. *hehe*

Blixt löshoppning var strålande som vanligt, han anstränger sig minimalt och bara tycker allt är en lek. Han är så dutti....*aaaaaavvvvviiiiiis*

Filmer här:



Kommentarer
Postat av: Victoria

Va rolig han är Hellge när han smiter förbi det första lilla hindret och väggen och sedan hoppar det högre och sista =)... Dom kan vara roliga dom små djuren Hihi.

Kram kram

2009-03-24 @ 20:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0