inget nytt.

just nu känns det som inget nytt händer, vardagen går bara sin gilla gång. Försöker uthärda dessa snöiga dagar i väntan på våren, jag blir butter och trött av det här snöandet som inte vill ge sig. Så här mycket snö som vi har på gården nu har det aldrig varit under dom 5 år jag bott här. Snöhögen utanför altanen kommer antagligen att vara kvar och ge mig lerig infart tills i mitten på juni. Det blir underbart med elrulle och hundtassar.. *suck*

Det hjälper inte att gnälla, men det känns då f*n så my bättre.

Oscar var på sin första akupunktur igår. han har ont i en höft och vi ska prova med aku, få se om vi får det att ge sig. han var lite nervös, men skulle vara "kaxig". Men allt gick bra, det gjorde inte ont och han märkte inte av ngt efteråt.... nänä.. vi kom knappt ur Bollnäs så sov han som en liten gris bak i sin stol... hehe.. Så hans kropp svarade som den skulle.

Min axel har då ingen lust att ge med sig, Trots aku, diklofenak och citodon. Suck, måste ringa min DR igen, så här kan jag ju inte gå.. Bidrar inte till ngt bättre humör direkt.

Ge min sol och lite värme. Framförallt S O L!!

Pok,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0