I väntan på..

klockan är 21.33 och jag ligger i sängen och vill sova, men Oscar är inte trött utan ligger och spelar. å jag tror han skulle upskatta om han fick somna före mig. Så jag får hålla ut en stund till. Zzzzzzz..

Bästa stunden på kvällen är när man lagt sig och tar en sista natt "beta" (www.betapet.se) sen somnar jag gott... Så fungerar jag iaf på dom ensamma veckorna. Den insomningen behöver jag inte när "gänget" är hemma. Då somnar jag ovaggad oftast innan äldsta sonen har lagt sig. Ett helsike å ha en kvällstrött mamma.,,,, Men då är jag ju riktigt morgonpig ist. Vaknar gärna vid 7, senast 8 och kan inte somna om. Skulle jag mot förmodan sova längre, då tycker jag hela dagen är förstörd och kommer aldrig igång.

Nu ska jag gå och övertala sonen om att det är kväller, mamman vill sova :P.

Puss och godnatt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0