Bowling

Idag har jag vart och bowlat med Oscar och hans ass i skolan, Karin. Dom skulle ha elevens val och av dom "val" som fanns så var det ingen som passade en permobil som handen i handsken..... Vad sägs om pulka i Gussibacken, pimpla på Gussisjön kanske... Nä, skulle inte tro det. Så det vart bowling för våran del och det var JÄTTEKUL!! (kanske extra mycker för att jag vann)
   

Efter gick vi och käkade lunch på Dragonen och sen kollade vi runt på stan en sväng. MYYYYYYSIGT!!

På eftermiddagen skulle det ridas. Ja, jippie.. *pust* Så här i efterhand så känns det skönt att vi kom hem. För att göra en lång historia kort (den som vill höra den långa historien, får höra den live.)
Blixt var värre än vanligt. Hell visade humör, till och med reste sig lite...... Blixt sparkade mig på smalbenet när jag satt på Hell och travade bredvid. AJ!! Bella nästan slaktade på plats.
Det var hopp och flax och skutt och krumsprång. Hjärtat stannade antagligen ett par ggr mer än vad som är nyttigt, men vi kom hem helskinnade, ja förutom mitt stackars smalben som har ändrat utseende ngt. Men efter den här turen så känns det som en baggis...

Å det mest sjuka i det hela är nog att vi gör det här helt frivilligt och vi kommer med all säkerhet  göra det igen om ett par dagar. Heeeelt sjukt!! Har man ett tråkigt liv, å vad är det för fel på frimärks-samling, måste man riskera liv och lem för att göra det man mår bäst av. *suck* En läromästare på 17 år - ja tack!! Jag tror jag är för gammal fär det här...

Nu ska jag släng mig i soffan och kolla TV. Lugnt och fint... Puss och hej!!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja du, jag kan inte annat än hålla med. Vad är det som göra att man utsätter sej för att ha hjärtat i halsgropen i onödan? Den tanken tänker jag varje gång en häst gör nå tok... men likförbannat fortsätter man.

2009-03-27 @ 09:10:59
URL: http://nathalinickie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0