energibotten

Hur kan man ena dan sitta och rensa ogräs med jordens energi till att nästa knappt orka kliva upp ur sängen. Här pendlar energin lika mycket som regnskurarna avbyter varandra just nu. Skittjatigt....

Man går som i en vakkumbubbla. Man gör saker utan att tänka på dom och utan större engagemang. Å absolut inget mer än man måste....Jag hatar att må så...
En av orsakerna till det är ju brist på sömn. Oscar har haft svårt att sova pga sitt knä. Å sover inte han - sover inte jag. Inte särskilt sammanhängande iaf. Men efter regn kommer sol.... å i natt har han sovit -Å JAG Å!!  Så nu spräcker jag bubblan och kommer tebaka med mera energi...... en stund... =0)

Dessutom så är bussen hel igen.. Så nu kommer vi ifrån gården igen... Jippie......

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0