Till salu eller såld....

Husvagnen är såld, och skotern är inbytt. MEN Vi har beställt en annan leksak..... En 4hjuling. *hihi*

.

 Tyvärr får vi vänta till Mars innan vi får hem den,,,,,,,,,






På hästfronten:
Hell har blivit skodd igen, sömmarna hade gått av!! så det var dags. MEN den stora skillnaden denna gång var att jag bara behövde åka till RIngnäs för att få han lite lätt drogad och om skodd. Vi slapp resan till Gävle. skoningen gick "bra". Kvicknade till på framfötterna men skötte sig helt OK! 
SuperTACK till Carina som var med som hjälp, HUR skulle jag klara mig utan dig......

Ridningen går på halvfart, mycket beroende på detta väder, snö, kallt, tö, mörkt.osv..... Ge mig vår!!  fast då ska han ju gå på vila igen sååååå....  det är bara att bita ihop, klä sig och ge sig ut.







På axelfronten:
3 månaders väntetid till ortopeden!!!!!! MEN hallå, det är inte sant, jag orkar inte, famijen orkar inte det, ska ringa min husläkare idag igen så får vi se, risken är att han bara skriver ut nya "droger" . VILL inte ha det, magen pallar inte mera...
så egentligen "intet nytt" på den fronten,

Tror inte jag glömt nån front nu...
Så tjing till nästa gång,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0