Nu är det gjort.

idag har jag polisanmält KAMERAEXPERTEN. Nån vara har ju inte setts till så jag med många andra är blåsta. Men för att överhuvudtaget ha en möjlighet att få tillbaka pengarna så måste jag ju polisanmäla. Inte för att jag tror att jag någonsin mer kommer att få se dom.
Men polisen som jag pratade med sa att dom hade åtminstånde "ringat in" dom skyldiga.. Vad nu det betyder.

Sen har jag investerat... Chrille bara skakade på huve och har inte så mycket hopp om att den kommer att bli utsliten.  Jag har köpt en CROSSTRAINER!! En begagnad, fast den är knappt använd..

Så nu ska man komma i form till BEACH -09. Hade jag tänkt iaf. visst är det bra att gå ute, och det gör jag med hunden, men det är rätt skönt att kunna plugga i mp3 spelaren och köra sig slut hemma åxå. Å eftersom Chrille inte riktigt tror att jag kommer att använda den så...... är det LCHF och crosstraining till 100% (iaf 95% )
Han var ju liksom tvungen att köpa en våg, å dum som jag är så ställde jag mig på den, å det triggade ju mig ännu mer, så egentligen är allt hans fel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0