Ultraljud

På axel, inte på mage..... :-P

Var till Bollnäs och fick göra ultraljud igår på min onda axel. Å som tur var så visade det ju sig att jag har ont!! Nähä......
Det är en ledkapsel som är inflamerad i axeln och den ligger och trycker på muskelfästet till biceps muskeln vilken då inte får "plats/blod" när jag använder den - därav krampen i den..
Jag behöver inte göra en operation (tack och lov) men det kommer att ta tid att läka och jag kommer antagligen att få knapra piller en tid framöver. Kommer att fortsätta med akupunkturen för den känns jättebra och ska försöka placera axeln på spikmattan för att öka cirkulationen (AJ). Så får vi se hur lång tid det tar inna jag blir bra.. *suck*

Dagens lärdom: cykla inte när det regnar underkylt.

Puss och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0