TVreklam

Tänkte på en sak i går kväll när jag satt och kollade på Tvn. VARFÖR har alla kanaler reklam samtidigt,?? hur dumt är inte det, Eller hur dumt är det med reklam överhuvudtaget, snacka tids/pengatjuv, filmen tar längre tid och vi hjärntvättas av hurvida vilket tvättmedel/sköljmedel/ fläckborttagare vi ska använda. Jag brukar hävda att jag inte går på reklamen, men jorå, jag har både tvättmedlet, sköljmedlet och fläckborttagaren,,,, Så bort med reklamen, när jag för engångs skull kollar på tvn, vill jag inte ha nå tråkig reklam. För kom med en reklam som är kul?! Ska va ica reklamen då, men....njä.

Var på akupunktur igen i morse. Sticker 4 nålar i axeln/armen och det är alltid 1 som gör sååå grönj***a ont. å det är oika varje gång. Måste googla lite och kolla upp vad som händer i kroppen egentligen. Tycker att det fungerar ganska bra, även om jag kände den starkaste reaktionen första gången. Men hon ska sätta flera nålar nästa gång, så då får vi se om det blir en nytändning reaktion igen.

Nu ska jag gå ut och skruva isär pulkan, har ev sålt den och måste se hur liten den blir.. så till nästa gång...puss i ljumsken,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0