Måndag igen,

Tänk att helgerna ska gå i rasande tempo!!

Fredagkväll var KALL. Skulle ha åkt och ridit våra små monster, men att dra fram en totalt iskall, frusen och översnöad transport för att åka iväg och rida i ett ännu kallare ridhus,, Nä, tack. Kvällen tillbringades i soffan med stora fleecfilten.

Lördag: SUPER väder stor SOL och bara -2 grader på dagen. Red ut med Bella och Peggy. Vart en riktigt underbar tur å Hellge skötte sig som en gammal läromästare. Inga problem..
På kvällen kollade vi på melodifestivalen (wow, ja vet, JAG kollade på den, men jag läste en foto tidning samtidigt) Min personliga favvo var iaf Måns. Vad Markoolio gjorde där vete fan, utfyllnad kanske!!

Söndags fm  tillbringades ner i källaren, fick mina lagerhyllor fast skruvade i väggen så nu kan jag ta itu med "källaren fr helvetet" eller "källaren som gud glömde". Ja ni fattar va. Den som har vart ner i vår källare har mardrömmar för resen av livet, kanske är tvungen att gå i terapi.. DEN är HEMSK!! Men nu ska det bli ändring på det. Ska lasta bilen full med prylar som vi inte använder och åka till Mias Prylbod med dom, kanske nån annan vill ha dom iaf. Dumt att kasta.
På lvöllen var det dags för löshoppning på sorf. Kändes som om dom var lite ringrostiga, men dom gjorde sitt bästa och fick till fina språng båda två.



Efter vi åkt tillbaka med hästar skjutsade jag hem Bella. När jag åkte hem sen såg att det var kompisar och red på sorf, så då var jag ju tvungen att svänga in och kolla.. Som om jag inte var kall redan.... Kom hem 21.30, stelfrusen, duschade och somnade innan huve landat på kudden.... Zzzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: Anneli

Då är vi två om att ha en rörig källare =/ Fy fan vill/orkar inte ens ta tag i våran haha



Snygga grabbarna var när dom hoppade =)

2009-02-16 @ 13:26:48
URL: http://nathalinickie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0