det här med att göra om

Var ju inte det lättaste... är inte klar än, så om sidan ser lite konstig ut så vet ni vad jag sysslar med. Har sysslat liiite med html kodning när jag gick nått "program" för 100 år sen, lite satt kvar, men mycket har fallit ur.. Så därför kommer det nog att ta en stund innan jag blir nöjd,,,, Ha överseende!

Annars så  är det inte en helt vanlig vecka, skulle egentligen ha varit själv den här veckan, sambon jobbar och pojkar hos papsen. Men tyvärr så har deras farfar blivit inlagd på sjukan för stroke, så grabbarna har varit här ett par dagar. Har strulat lite med skoltaxin men annars så har allt flytit på.  Vi hoppas farfar piggar på sig snart, även om det ser lite mörkt ut...

Hellge har fått vilat (igen).. Den här kylan som kommer och går som den vill hjälper inte till i "fas inridning" direkt. Sen hjälper ju inte min axel till heller ..... Var in till ridhuset förra fredagen och hade lite miljöträning. Skickade upp Chrille på läktaren och förde ett himla liv, läskigt sa hästarna men coolade ner rätt snabbt. Sen tränade vi på att stå still när man ska hoppa upp. Vilket tog en liten stund, men sen så, föll poletten ner och allting funkade klockrent. Skrittade runt lite  och travade nått varv, men sen vågade jag inget mera, hade värk och bara tanken på att dratta i backen( naturligtvis på axeln) gör mig kallsvettig. Så vi tar det säkra före det osäkra och tar det lugnt.

Nu är det dags att "göra" stallet innan grabbarna kommer hem.. see you!!

Miljöträning på SORF.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0