uppdatering

Det här med att uppdatera bloggen är ju verkligen inte det jag gör bäst. Tänkte att det inte var så många som är in och läser, men statistiken visar att jag har några trogna så jag gör ett nytt försök. 


Chrille har börjat jobba "hemma". Vilket innebär att mina fria veckor är ett minne blott.. Nu jobbar han lite varje vecka och är hemma lite varje vecka.  Lite ovant men kommer att bli bättre än tidigare schema. Var och hälsade på han på premiärdagen i Arbråskogen. Myyysigt!!!



Hästen har fått börjat jobba lite smått. Vilket går jättebra. Vi fortsätter där vi slutade för 3 månader sen utbildningsmässigt vilket känns jätteskönt. Kondisen är inte den bästa ( på nån av oss) så den får jobbas upp igen. Så nu är det kondis uppbyggande och trafikträning som gäller först och främst.
Stallet är urskurat och dom ska få flytta in på nätterna till helgen.. sommarlovet är över...

Hemma är det 1000 projekt på G. Som vanligt då. Mest nöjd är jag att jag har målat altan taket och väggarna. Dom har stått grundade i 9 år. Så det var på tiden att det vart färdigt. Marcus har gjort ett jättejobb med att slipa och måla alla dörrarna i hallen. ( han vill ha en ny cross) Garderob dörrarna målade vi med Svarta tavlan färg och magnet färg. Vart bra även om magnetfärgen inte riktigt höll måttet...
 
Har även skaffat mig bonusbarn. Är lite avlastning åt en kompis 1 gång i veckan åt 3 (!?) underbara barn.. dom är 2½, 5 och 7 år. Så nu har legolådan och bilarna kommit till användning igen. Det är jätteroligt och sen Marcus tog dom på en liten åktur på 4hjulingen så är han deras nya idol.. hihi.
Macke och Rasmus myser i soffan....


Snabb uppdatering... ska försöka bättra mig...

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0