Kaffesugen

Tänkte ta mig lite kaffe.
Bara sump kvar.
Ska tömma sumpen i sopkorgen
Full.
Går ut med sopsäcken och hämtar posten samtidigt.
In igen och sätter i ny påse, häller ut sumpen, vatten i perkan, kaffe i behållaren.
Slut i burken
Hämtar nytt kaffe, tömmer i burken  för att sen fylla på i perkan.

Känns det igen på nå vis. Är det inte jämt så här, med det mesta...

NU ska jag ta mig en kopp nyperkat kaffe..

PoK

tillägg:
Mjölken var slut som jag vill ha i kaffet. Men paketet stog kvar i kylskåpet.. Enl "nån" så var det inte slut, det var 2 dr kvar

Kommentarer
Postat av: Carola

Hahahaha :-) Oj, vad jag känner igen det :-) Blir som en följetong som man liksom hinner glömma början på :-)

2009-08-17 @ 18:58:34
URL: http://carolaelgh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0