humöret

dagens humör har verkligen vart lågt
(lägre än glocalnet).

Inget har vart roligt fast jag fick paket fr Ellos.

Packade upp halllampan jag köpt,
Skruvade upp den
hittade en glödlampa
tände
å huset vart alldeles svart.

såna saker gör en inte gladare direkt.....


Dagens humörhöjare var nog ridningen på kvällen.
Men inte ens där är man riktigt nöjd.
Hästf*n tar inte vänster galopp.

Så Håkan L... vi kommer på tisdag.
Jag nästan hoppas han hittar nå "fel".

Nu är det te och macka i soffan...
Det kan väl ändå inte bli så fel va??

PoK


Kommentarer
Postat av: Anneli

Förstår att du "hoppas att nått är fel"... frustrerande när det inte klaffar.



Jag fick hjälp av Jessica idag med Barki o högergaloppen. Så nu vet jag lite mer hur jag ska jobba vidare.

2009-08-21 @ 00:37:00
URL: http://nathalinickie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0