underbara älskade

tittade på den fimen i kväll, själv!!   Den var bra, även om den har fallit under min kategori "vill inte se" filmer.

Men det är för att jag VET att jag kommer att tjuta och hulka och bli så berörd. Å mycket riktigt....
Tur man var själv och tur det var mörkt när man skulle gå ut med hunden.

En mycket bra film,.

Kan inte ens tänka mig att förlora det bästa man har.... barnen..... hua. *ryyyyser*

Nu ska jag sova ... I morgon kommer dom igen. Det bästa jag har....
Puss och gonatt!!

Kommentarer
Postat av: Anneli Bergkvist

Visst är det bra filmen =) Tycker att micke är en superbra skådis.

Bara tanken på att förlora sina barn gör en galen hualigen Det är det värsta som skulle kunna hända.

2009-04-17 @ 10:02:17
URL: http://nathalinickie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0