onsdag

Vaknade med ett ryck och rusade upp för att Oscar ropade... Det är ju inte så konstigt, händer  flera gånger varje natt, förutom att han inte var här nu, han är hos pappan. :oP.  Å det är ju inte första gången jag rusar upp på detta viset heller, fast jag brukar vakna av att jag tycker att han ropar, men innan jag hinner upp så har hjärnan kopplat på och insett att det är fel vecka, han är inte här, somna om.. Men som sagt, ibland hinner inte hjärnan koppla på och då står jag där vid Oscars tomma säng och känner mig...... dum... Suck....

Kunde iaf inte somna om så jag klev upp och tog tag i OPERATION SANERING av hus. Började med toa och Oscars rum, tvättstuga och hall. Sen tog lusten slut och stalllängtan vid. Så det vart stallet.

Red Grodan, som för övrigt skötte sig som en prins på stallgången idag. Inte ett skrap, ingenting, stog mer eller mindre stilla, Duktiga Grodan...
Ridningen var riktigt trevlig den också, vi tog en låååååång uppvärming, böjde och bände och fick han riktigt mjuk och fin. Han är så arbets ambitiös som man blir rörd, lätt att man vill lite för mycket när han är så här.. Men han måste få tid på sig, bygga nya muskler sakta och säkert.

Sen på kvällen kom Maria hem med nya hästen.... JIPPIE!! Hon är så fin, GINGER ALE. Bilder kommer senare..

Ha det gött. M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0