Nu har den första kommit!

Önskelistan alltså. 
Fast den första var rätt kort. Bestog bara av en enda önskan.. Bara pengar , så jag kan köpa ett litet akvarium. Det är ju bara det att han har två st. Vet inte riktigt  var han ska ha det tredje. Eller vad han ska ha i det.. Men som sagt, det brukar komma flera önskelistor, när BarnensHus katalogen kommer brukar det bli längre listor,. Större barn, högre krav på klappar.

Själv vill jag bara ha en ny kamera, en  Nikon D40 eller D80..  IFALL TOMTEN LÄSER!! :oP

I övrigt så är vi drabbade av "pesten" dvs halsont, snuva och hosta. Oscar kom i fredags med eländet och har nu smittat mig. Jag har ingen lust att prata ännu mindre svälja., Pratandet gör nog inte restan av familjen något ,men jag har varken tid eller lust att bli sjuk.
Dricker hett te och håller käft, så blir det nog bra, snart. Hoppas ja.
Tjingeling









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0