länge sen sist...

Ännu en snabbgenomgång av veckan som gått..

Måndag:
BRA dag, hade Hell till SORF på kvällen och jag GALOPPADE. WIIII. LÖVE my horse.
Tisdag:
Lånade bil av Bella, eftersom min är död. Fixade ny startmoror, kostade en mindre förmögenhet, och handlade lite.
Onsadag:
ehhhh, städade, bakade matbröd...!!! Var in med blixt till Sorf på kvällen,
Torsdag:

Fredag: SKITDAG. Eftersom jag är billös, cyklade jag till stallet. regnade, blev underkylt, höll på att köra på Zaga, tvärbromsade  och åkte i backen. JIPPIE!! Slog i axeln som jag senare fick åka in och kolla, hade sjukt ont, men det var som tur bara mjukdelar. SKIT-DAG.
Lördag:
Hände inte särskilt mycket. Oscar hade Wilma som nattgäst, Macke skruvade och jag hade ont. Anneli var snäll och mockade åt mig, så jag slapp belasta axeln så mycket.
Söndag:
Bilen vart hel igen.

intresant vecka NOT!! Det suger att vara utan bil. att göra illa sig  och att det är vinter,
Ge mig sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0