Jag är i chock.

-Ska vi sälja skotrarna och köpa en fyrhjuling istället?

så sa min sambo i morse. Å för er som inte känner min sambo så är det som att säga till barnen att julen är inställd.. Det stämmer liksom inte, han har skruvat, portat, tävlat, kört, ätit,skitit och sovit skotrar under hela sitt (snart) 40 åriga liv.
Men jag antar att detta regnande har även fått honom att misströsta. Det blir inte vintrar och snö här så vi kan köra skoter. Ska man åka , så måste man upp till fjälls. Å men alla hans projekt, alla djur och barn så är det svårt att få det att gå ihop.
Sååå. Fyrhjuling - skoter ?????

Vi får se, han kan ju ha haft ett svagt ögonblick, å jag lovar -säljer vi kommer det att komma så mycket snö så vi kommer att slå alla gamla rekord..

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det är verkligen jätte synd att det inte kommer nån j*kla snö här nu för tiden. Är ju sååå skoj o åka skoter...



Nu får man vara glad om det kommer snö så att man kan åka ett par gånger =(

2008-12-01 @ 09:49:51
URL: http://nathalinickie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0