Julklapps frid.

Jag har blivit blåst. Känns rejält surt kan jag bara tala om. Jag är en av dom 100tals som handlat på kameraexperten.se.
Varan betald, men ingen vara kom, SUCK!! Inte riktigt dröm scenariet så här inför jul. Så nu blir det polisanmälan och förhoppningsvis så kommer pengarna tillbaka nångång såsmåningom, men antagligen inte.

Lärdom: Tja, antagligen ingen, kolla upp företaget innan du handlar, vilket jag gör varje gång och det här hade inga anmärkningar och alla kundkommentarer var positiva.. Så vad mer kan man göra. Handla lokalt, men tyvärr så vill man ju komma undan så billigt som möjligt och då finns det inget som slår nätet. SÅ är det bara.
Fast just nu kommer det nog att dröja innan jag nätshoppar igen, Dessutom så är pengarna slut..
Så God jul på er.,

Kommentarer
Postat av: Anneli

Fy fan vad jag tycker synd om er =( Förstår inte hur ett företag som dessutom verkade seriöst kan göra så där. Hoppas dom åker dit på nått vis även fast det inte hjälper alla människor som julen är förstörd för.

2008-12-20 @ 09:11:19
URL: http://nathalinickie.blogg.se/
Postat av: Victoria

Men va tråkigt!!!!! Hoppas att du inte köpte nåt jätte dyrt därifrån!! Hur ska man kunna veta om det finns bra kundkommentarer och inga anmärkningar? Det är ju jätte svårt. Hoppas att du får tillbaka dina pengar i alla fall.

2008-12-21 @ 00:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0